خبرهای داغ:
عمارت شهرداری تبریز با برنامه‌های مختلف در ایام نوروز، آغوش خود را به سوی گردشگران گشوده است.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۵۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عمارت شهرداری تبریز، نوروزامسال نیز به عنوان جاذبه گردشگری ارزشمند این شهر با سالن‌های مختلف و مجموعه‌های موزه‌ای متفاوت و تخصصی خود، به معرفی تبریز برای مسافران می‌پردازد. نیز اجرای برنامه‌های ویژه نوروزی خبر از آمادگی این عمارت برای استقبال از مسافران نوروز 96 دارد.

زیرزمین این عمارت با 5 سالن:؛ فانوس، آتش‌نشانی، کفش، تبریز قدیم و اسناد، طبقه همکف نیز با سالن‌هایی همچون صنایع دستی، صدا، تالار شهرداری، بلدیه و دفتر شهرداری و نیز در طبقه سوم این عمارت تالار فرش تبریز، همه‌روزه در ایام نوروز به صورت رایگان درهای خود را به روی گردشگران فرهیخته و تاریخ‌دوست گشوده‌اند.

همچنین در محوطه این عمارت تاریخی غرفه‌هایی همچون صنایع دستی تبریز، سوغات تبریز و... برپا شده است که مورد توجه و استقبال مسافران قرار می‌گیرد.

ناگفته نماند برنامه‌هایی اعم از اجرای موسیقی زنده آذربایجانی و یا پختن غذاهای محلی تبریز در این مکان برای گردشگران اوقات خوش و به یادماندنی فراهم می‌سازد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ برنامه‌های امسال عمارت شهرداری تبریز با سال‌های گذشته، اجرای زنده برخی مشاغل سنتی تبریز از جمله کفاشی، سفالگری، فرش‌بافی و شیشه‌کری است که در این بین، بیش‌تر از دیگر جاذبه‌ها توجه مردم و مسافران را به خود جلب می‌کند.

ارسال نظرات