مدیرعامل سازمان زیباسازی خبر داد؛

عزم جدی برای زیباسازی و حذف زوائد بصری در آستانه تبریز 2018

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز از عزم جدی سازمان زیباسازی برای حذف زواید بصری و پیرایش شهری در استانه 2018 خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۴۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از سازمان زیباسازی، رضا خلیلی با بیان این مطلب گفت: سازمان زیباسازی اقدامات گسترده خود را در سطح شهر تبریز از زمستان سال گذشته آغاز کرده و حداکثر تلاش خود را در جهت پیرایش شهر از نازیبائی ها و حذف زوائد فیزیکی و بصری از چهره ی شهر، به کار خواهد گرفت.

وی حذف داربست ها و سازه های غیر قانونی و عدم تمدید قرارداد سازه های پرچمی را به جهت نارضایتی شهروندان و آلوده کردن فضای بصری شهر از جمله این اقدامات دانست و تصریح کرد: قراردادهای تبلیغاتی سازمان نیز با نگاه جامع شهری تنظیم خواهند شد و آرام کردن چهره تبریز و زدودن اضافات و زوائد از آن، اولویت مهم سازمان در سال جدید می باشد.

خلیلی بافت تاریخی شهر تبریز را گنجینه ای گرانبها دانست که در اختیار نسل حاضر است و بر زیباسازی و حذف زوائد از پیکره ی این بافت تاکید کرد.

وی همچنین اظهار داشت: ازمهم ترین وظایف سازمان زیباسازی در سال جدید آماده کردن شهر با پیرایش شهری جهت ورود گردشگران سال 2018 است و برنامه ریزی های مختلفی در سازمان زیباسازی در این راستا صورت گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار