مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع بانوان بسیجی این شهرستان گفت: روحیه مطالبه گری و حساسیت به اقتصاد مقاومتی و حضور پرشور در انتخابات باید مهم ترین اولویت های مردم و مسئولان در سال جدید باشد.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۵۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده ادامه داد: تلاش حقیقی برای توسعه بخش های تولیدی و اشتغال بیشتر در جامعه، ترمیم اقتصاد ملی و ترمیم آن به عزم ملی و اتحاد کلمه مردم و مسئولان نیازمند است.

وی اضافه کرد: نکته کلیدی اشتغال و توسعه اقتصادی بر پایه تولید داخلی و توجه به ظرفیت های جوانان این مرز و بوم و نیز اشتغال آنان باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام فیضی زاده اظهار داشت: تقویت فرهنگ اسلامی، ایمان و انس بیشتر با قرآن و آموزه های دینی با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن در قالب ترو.یج فرهنگ منحط غربی به واسطه رسانه ها و فضای مجازی ضروری تر از همیشه است.

وی افزود: ایستادگی در برابر جبهه استکبار فقط با دشمن شناسی و تقویت روحیه استعمارناپذیری و دشمن ستیزی نسل آینده و جوان جامعه ممکن بوده و در این راستا باید با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت تلاش شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه ادامه داد: پایبندی به ارزش ها، هدف گیری آرمان های انقلاب، حساسیت در برابر دشمن، تقوای دینی و پایبندی به استقلال از ویژگی های بارز انقلابی گری در عصر حاضر است.

وی اضافه کرد: رسالت کنونی همه آحاد امت اسلامی ایستادگی در برابر استکبار در هر زمان و مکان چه در شلمچه و چه در برابر دشمنان داخلی و خارجی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: غرب ستیزی بر مبنای عقلانیت اسلامیو حضور حداکثری در میادین حساس انقلاب و نظام اسلامی و نیز ولایتمداری و بصیرت لازم تامین کننده استحکام و قوام نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام فیضی زاده اضافه کرد: در عرصه انتخابات نیز آحاد مردم با بصیرت لازم برای تشکیل دولتی مبتنی بر روحیه جهادی و استکبار ستیز تلاش وافری داشته باشند.

ارسال نظرات