خبرهای داغ:
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه اعزام خانواده‌های تحت حمایت به اردوهای زیارتی از مهم ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد است، افزود: 400 مددجوی تحت حمایت این نهاد در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۱۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی ادامه داد: اردوهای زیارتی کمیته امداد با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد نشاط معنوی مددجویان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط روحی و روانی مددجویان، تقویت باورهای دینی، ارج نهادن به خانواده های نیازمند و سمت و سو بخشیدن به کمک خیران از جمله اهداف طرح شوق زیارت است خاطر نشان کرد: خیران می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*1*8877* با وارد کردن مبلغ کمک‌های خود را پرداخت کنند.

زمانی با دعوت از خیران برای مشارکت در تامین هزینه های اعزام مددجویان به مشهد مقدس، اظهار کرد: این نهاد با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران اقدام به اجرای طرح شوق زیارت به منظور اعزام مددجویان به مشهد مقدس می کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اضافه کرد: آموزش سبک زندگی، برگزاری کلاس های آموزش خانواده، برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی برای زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج و پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و طلاب علوم دینی از جمله برنامه های فرهنگی این نهاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها