خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

برخی افراد انتخابات ریاست جمهوری را به سخره گرفتند

امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با بیان اینکه افراد فاقد صلاحیتی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند، گفت: این افراد انتخابات ریاست جمهوری را به سخره گرفتند.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۰۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: این افراد با خود برتربینی و نقض قانون تنها کار شورای نگهبان را دو چندان می کنند و از طرفی موجب سوءاستفاده دشمن می شوند.
وی تصریح کرد: شورای نگهبان بدون توجه به جوسازی داخلی و خارجی و با در نظر گرفتن شاخصهای مختلف به طور شایستهای صلاحیت افراد را بررسی و اعلام می کند.
آیت الله شبستری تاکید کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس شورای اسلامی نیز مسئولان و هیاتهای نظارت باید دقت لازم را داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تمدید تحریم ها علیه ایران، بیان کرد: دشمنان با اصل جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند و پس از برجام نیز رفتارشان با ایران تغییر نکرد.
آیت الله مجتهد شبستری با محکوم کردن حملههوایی آمریکا به سوریه اظهار داشت: حمله به سوریه با هدف تقویت صهیونیستها انجام شده و ادعای حمله شیمیایی از سوی سوریه طبق نظر متخصصان و محاسبات نظامی مردود است.
وی خاطرنشان کرد : امریکا با این ادعا تلاش در تضعیف جبهه مقاومت و ایجاد جنگ روانی دارد چراکه زیاده خواهی و جنگ جوییامریکا همچنان ادامهدارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها