فرمانده سابق ارتش در گفتگو با «بسیج»:

ارتش همواره وفاداری خود را به جمهوری اسلامی ثابت کرده است

لیسانی گفت: ارتش جان خود را برای مملکت و انقلاب گذاشت ارتش ثابت کرده که از وفادار ترین نیروهای نظامی برای جمهوری اسلامی است اگر انقلاب پیروز شد در سایه وجود ارتش بود. ارتش ایران مردمی است.
کد خبر: ۸۸۴۸۱۸۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
لیسانی فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: من عمدتا خدمتم از سال 58 شروع شد که وارد لشگر 64 ارومیه شدم و از آن زمان مستقیما به منطقه کردستان و آذربایجان غربی مثل مهاباد و سردشت و پیران شهراعزام شدیم.

وی افزود: تقریبا از اواسط سال 58 که دموکرات و کوموله شروع کردند به مخالفت علیه حکومت ما به آنجا اعزام شدیم که مدتی در پادگان بودیم و از اطراف پادگان محافظت می کردیم بعد از آن که جاده های مهاباد و میاندواب و سر دشت نا امن شده و عملا دست دموکرات ها و کوموله بود ما شروع به پاکسازی اینها کردیم که شهدای زیادی از ارتش و سپاه داشتیم.

فرمانده سابق ارتش تصریح کرد: تقریبا اوایل سال 62 بود که ما را به گردان شهادت 822 منتقل کردند. مدتی آنجا بودیم و درگیری و جنگ و این مسائل بود که ما در آنجا هم با دموکرات هم با کوموله درگیر بودیم و بعد از آنجا در عملیات والفجر 2 انجام شد و ما برای نگهداری از منطقه به ارتفاعات2519 رفتیم که شهدای زیادی داده بود که اوایل سال 65 آنجا بودیم. من دو بار با ماشین روی مین رفتم.

وی گفت: ارتش همیشه مظلوم واقع شده ارتش جان خود را برای مملکت و انقلاب گذاشت ارتش ثابت کرده که وفادار ترین نیروی نظامی برای جمهوری اسلامی است اگر انقلاب پیروز شد در سایه وجود ارتش بود. ارتش ایران مردمی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار