خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در جمع بسیجیان پایگاه شهید مسجدی مولان گفت: پیروی از ولایت همان پیروی از امام زمان(عج) است بنابرین باید در انتخاب رئیس جمهور دقت کنیم آن کس را که بیش از همه ولایی و مکتبی باشد را برگزینیم.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۴۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان افزود: برای اینکه از ارزش های نظام و اسلام پاسداری کنیم و اقتدار کشور را به رخ دنیا بکشیم و مقابله با تهدیدها و شیطنت های بیگانه گان و ادای دین خود نسبت به امام و شهدا در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این رای دادن باید با انتخاب اصلح همراه باشد و فردی را انتخاب کنیم که به مردم و نظام ایمان داشته و همیشه خود را مدافع حقوق مردم و نظام بداند و در حرف و عمل پیرو محض ولایت باشد.

حجت الاسلام شکوریان افزود: رئیس جمهور باید انقلابی بوده و انقلابی فکر کند و از در آشتی با شیطان در نیاید چراکه شیطان همیشه شیطان است و نمی تواند عوض شود حال آنکه امریکا شیطان بزرگ است و ماهیتش حیله و بدعهدی است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات برای 4 سال کشور برنامه ریزی می شود اضافه کرد: همه رای دهندگان در این برنامه ریزی دخیل هستند پس بهتر است با مشورت و فکر انقلابی این برنامه ریزی انجام شود.

ارسال نظرات