مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

وظیفه رسانه ها در برابر هجمه دشمن برای کمرنگ کردن حجاب وعفاف

نوروزیان گفت: دشمن از طریق ماهواره و رسانه به این مسئله دامن می زند و سرمایه گذاری کرده است و رسانه های ما وظیفه دارند در این شرایط حساس برای از بین بردن ایم هجمه آنها بر ضد حجاب و عفاف اقدام و مقابله کنند.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۶۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
عادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: اساس هر جامعه ای بر بنیان خانواده پایه گذاری شده اگر خانواده ها مستحکم و استوار باشند جامعه پویا و رو به رشد و تعالی خواهیم داشت.

وی افزود: محور خانواده مادر است که دشمن هم این را فهمیده و سعی دارد مفهوم "مادر" را به قهقرا ببرد چرا که می داند با این کار عفت و پاکدامنی کمرنگ می شود.

نوروزیان بیان داشت: دشمن از طریق ماهواره و رسانه به این مسئله دامن می زند و سرمایه گذاری کرده است و رسانه های ما وظیفه دارند در این شرایط حساس برای از بین بردن ایم هجمه آنها بر ضد حجاب و عفاف اقدام و مقابله کنند.

مسئول بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: باید مفهوم عفت را زنده کرد و یکی از موارد حفظ حجاب و ظاهر این است که ما تفکر زنان را به سمت درست هدایت کنیم و این از طریق رسانه ها امکان پذیر است اگر این مسئله جا بیفتد بنیان خانواده قو ی می شود.

نوروزیان گفت: جنگ امروز جنگ رسانه هاست و ما هم در بسیج رسانه خوزستان هر سال در مناسبت های مختلف از خبرنگاران خانمی که این مسائل را با وجود سختی کار دنبال می کنند تقدیر می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار