فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

نفوذ افکار لیبرالیسم و سکولار به درون حاکمیت مهم ترین چالش

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی ساعتی پیش در جمع خبرنگاران استان، نفوذ افکار لیبرالیسم و سکولار به درون حاکمیت را مهم ترین چالش انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۶۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقیف غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی اسلامی با دو چالش بیرونی و درونی مواجهه است، افزود: چالش درونی نفوذ افکار لیبرالیسمی و سکولار به درون حاکمیت نظام بوده و مهم ترین از چالش بیرونی است.

وی تاکید کرد: در بیرون جبهه استکبار و در راس آن امریکا با اقدامات انفعالی در مقابله با حرکت های مثبت نظام جمهوری اسلامی است ولی توجه به چالش درونی مهم تر از آن است.

کریمیان با بیان اینکه استکبار می داند که نمی تواند نگاه چپ به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد، تصریح کرد: ولی اگر همین دشمن پایگاه هایی را از طریف افکار لیبرالیسمی و سکولار در درون بگیرد به اهداف خود می رسد.

وی مهم ترین راه مقابله با این افکار حرکت در مسیر انقلاب و الگوگیری از شهدا و توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب عنوان و بیان کرد: نقشه راه ما در مبارزه با استکبار و حفظ نظام منویات رهبری است تا بتوانیم بر افکار لیبرالیسم و سکولار غلبه کنیم.

سردار کریمیان خطاب به دلسوزان نظام یادآور شد: برای حفظ انقلاب و نظام باید رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را جدی بگیریم که بارها تاکید می کنند؛ «ما در وسط میدان جنگ» هستیم و وسط میدان جنگ بودن خواب و استراحت نمی شناسد.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: برای حفظ نظام و انقلاب اولویت نخست منافع مردم و نظام است و هر فردی این دیدگاه را داشته باشد مورد قبول است.

کریمیان اساسی ترین شاخصه برای حفظ نظام را انقلابی گری دانست و یادآور شد: انقلابی گری با اشرافی گری نمی شود و این دو مقابل هم قرار دارند و فردی که دنبال منافع شخصی خود و ترویج اشرافی گری باشد نمی تواند انقلابی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار