سردار آذرنوش در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
مسئول بسیج جامعه ورزشکاران گفت: سازمان بسیج ورزشکاران درصدد پیدا کردن راهکارهای اجرایی برای بداخلاقی ها در ورزش با کمک بسیاری از مسئولان است؛ البته بیشتر راهکارها فرهنگی است.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۷۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

رفع چالش های اخلاقی در ورزش؛اولویت بسیج ورزشکاران/وضعیت ظاهری برخی بازیکنان قابل قبول نیستسردار داوود آذرنوش مسئول سازمان بسیج جامعه ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با مهم ترین برنامه های این سازمان در سال جدید اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که سازمان بسیج جامعه ورزشکاران برای سال96 در دستور کار خود قرار داده و آن را با حضور خود باشگاه ها عملیاتی خواهد کرد رفع چالش های اخلاقی موجود در ورزش کشور است.

وی با بیان این مطلب افزود: یکی از این چالش ها برخورد ناشایست برخی بازیکن ها با یکدیگر و خود تماشاچی ها است؛ لذا قرار است ناهنجاری های موجود در رشته فوتبال را اولویت بندی کنیم و با حضور باشگاه های پر طرفدار راهکارهای عملی ارائه دهیم تا از رفتارهای ناشایست و حرکات غیر اخلاقی جلوگیری به عمل آید.

آذرنوش ابراز داشت: امسال بنا داریم با کمک معاونت فرهنگی وزارت ورزش، سایر دستگاه ها و مخصوصاً باشگاه ها مشکلات ورزشی کشور را برطرف کنیم.

مسئول بسیج جامعه ورزشکاران خاطر نشان کرد: به عنوان مثال خالکوبی و نوع آرایش موی بازیکنان که هر روز هم بدتر می شود و مسئولان فدراسیون هم راضی نیستند باید ریشه یابی و حل شود. البته این موضوع در آیین نامه های انضباطی نیز باید لحاظ شود.

وی تاکید کرد: سازمان بسیج ورزشکاران درصدد پیدا کردن راهکارهای اجرایی برای بداخلاقی ها در ورزش با کمک بسیاری از مسئولان است که بیشتر راهکارها فرهنگی است یعنی آگاه سازی مردم و بازیکنان و بخشی از مشکلات هم باید با الزاماتی از طریق قرارداداها برطرف شود.


ارسال نظرات