خبرهای داغ:
با حضور مديرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی، فرماندار و ديگر مسئولان هریس عمليات گازرساني به شش روستاي این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۱۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان، مديرعامل شركت گاز آذربایجان شرقی در اين آیین گفت: با گازرساني به شش روستاي گوي درق، قيزقاپان، آقاعليلو، استيار، قلعه لر و تازه كند نهند ۲۷۷ خانواده روستايي از نعمت گاز طبيعي برخوردار خواهند شد.

ولي اله ديني ميزان اعتبار پيش بيني شده در اين طرح را نزديك به 27 ميليارد ريال عنوان كرد و افزود: مدت زمان اجراي طرح يكسال پيش بين شده است كه تلاش داريم پیش از آغاز فصل سرما اين طرح به پایان برسد.

وي با اشاره به اينكه براي اين طرح 41 كيلومتر شبكه گذاري انجام خواهد گرفت، اظهار داشت :در حال حاضر بيش از 94 درصد خانوار روستايي هريس از گاز طبيعي برخوردار هستند كه با بهره برداري از شش روستاي فوق ميزان بهره مندي روستايي شهرستان هريس به 98 درصد خواهد رسيد.

ديني در پایان با بيان اينكه زير ساخت انرژي گاز طبيعي در شهرستان هريس فراهم شده است گفت: يكي از مولفه هاي سرمايه گذاري گاز طبيعي است و اين ساختار در هريس آماده واگذاري به سرمايه گذاران است و نيروگاه هريس و صنعتي بيلوردي و ناحيه صنعتي زرنق در دستور كار شركت گاز استان قرار گرفته است.

ارسال نظرات