خبرهای داغ:
مدیر نشر جمال از انتشار کتاب «پول، خدا، بچه‌ها» خبر داد و گفت: این اثر که سبک زندگی اسلامی در حوزه اقتصادی را به کودکان می‌آموزد در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۱۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سبحانی‌نسب، مدیر نشر جمال در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا؛ درباره انتشار اثر جدید با عنوان «پول، خدا، بچه‌ها» گفت: این اثر نوشته حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری است که از سوی نشر جمال به چاپ رسیده و با توجه به اینکه امسال به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده، این کتاب با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی اسلامی در حوزه اقتصادی به نگارش درآمده است.

 
5 شنبه///ارائه سبک زندگی اسلامی در «پول، خدا، بچه‌ها»
 
وی ادامه داد: کتاب «پول، خدا، بچه‌ها» شامل هفت فصل بوده و سعی دارد با موضوعاتی مانند «کسب و کار»، «خرید و فروش»، «پول»، «اسراف و صرفه‌جویی»، «کمک به فقیران»، «پرسش‌های گوناگون» و «ضرب‌المثل‌ها» مفاهیم اقتصادی را از نگاه اسلام به کودکان و نوجوانان آموزش دهد.
وی یادآور شد: تصویرگری این اثر از سوی شیوا رضایی انجام شده و نشر جمال نیز این اثر را با شمارگان ۵ هزار نسخه به دو شکل جلد شومیز و سخت ارائه و در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند.
ارسال نظرات