مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین اعیاد شعبانیه این ناحیه با بیان اینکه ولایت، ارزش ها و انقلاب در سایه اتحاد ماندگار می شود، گفت: مقابله با طلحه و زبیر های کشور بسیار سخت تر از مقابله با آمریکا و استکبار است.
کد خبر: ۸۸۵۲۹۸۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با تبریک هفته پاسدار، سپاه را الگوی عملی دیگران دانسته و بر اتحاد بین قوا تاکید و بیان کرد: نقاط مشترک بین دشمنان جبهه درونی(لیبرال ها، سکولارها و ...) و جبهه بیرونی (آمریکا و استکبار) بسیار است اما آنچه از همه خطرناکتر است، رویکرد تغییر محاسبات است.

وی ادامه داد: آن ها می خواهند با تغییر قانون اساسی، انقلاب زدایی و غربگرایی به اهداف استکباری خود دست یابند ولی آنچه می تواند در این میان ولایت، ارزش ها و انقلاب را محفوظ بدارد، چیزی جز اتحاد و توجه به آرمان ها نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه به پنج مقطع مهم تاریخی – بعثت، غدیر، عاشورا، انقلاب اسلامی، و ظهور و جهانی شدن بعثت و اسلام – اشاره و اظهار کرد: این مقاطع به هم پیوند خورده و مکمل یکدیگرند، بعثت به غیر وابسته بوده و ثمره عاشورا ماندگاری بعثت و غدیر است و انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) و جهانی شدن اسلام و بعثت است.

وی افزود: اسلام در همه این مقاطع متناسب با مقتضیات زمان با چالش ها، تقابل ها و مخالفت هایی هماه بوده است ولی شدت تهاجمات و شبهاتی که به انقلاب اسلامی توسط دشمنان داخلی و خارجی وارد می شود به هیچ انقلابی در دنیا وارد نشده است.

حجت الاسلام امیرنژاد با بیان ضرورت فهم و آگاهی مردم به واقعیات بر درک معنای انقلاب و مفهوم مهدویت تاکید کرد و گفت: مقابله با "طلحه" و "زبیر" های کشور که پرچم های "لا اله الا الله" و " محمد رسول الله" ا بر دست دارند بسیار سخت تر از مقابله با آمریکا و استکبار است چرا که دشمنی جبهه دوم آشکار و ملموس است و اکثریت بر آن وقوف دارند اما دشمنی جبهه اول مستور، منافقانه و عوامفریبانه است.

ارسال نظرات