کارشناس مسایل سیاسی:

باید درس ولایت مداری را از ابولفضل(ع) بیاموزیم

یکی از کارشناسان مسایل سیاسی در جمع بسیجیان کلیبر، گفت: با شعار گفتن نمی شود ولایت مداری را اثبات کرد، باید در عمل ثابت کنیم که ولایت مدار هستیم و درس ولایت مداری را از حضرت ابوافضل عباس بیاموزیم.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۰۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدزاده افزود: البته در زمان ما هم رزمندگان اسلام و مردم در دوران دفاع مقدس و به موقع لزوم به خوبی پشت سر ولایت بوده و ثابت کرده اند که در مکتب امام حسین و حضرت ابولفضل تحصیل کرده اند و با حضور در میدان های مختلف این ولایت مداری را همچنان به رخ دشمنان کشیدند.

وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد: حضور در پای صندوق های رای لبیک گویی به ولایت است و اقتدار نظام را نشان می دهد بنابراین باید با توجه ویژه به معیار های حضرت امام و مقام معظم رهبری اصلح ترین فرد را برای اداره امور کشور برگزینیم.

محمد زاده خاطرنشان کرد: دشمنان به ویژه آمریکا به دنبال یافتن روزنه نفوذ هستند و چندین بار هم موفق بوده اند این روزنه و راه نفوذ را پیدا کنند فتنه ها آفریده اند و خیلی از خواص ما را فریب داده اند و امروز نیز به دنبال این راه نفوذ می گردند و آن راه را در انتخاب بعضی از کاندیداها می دانند.

ولذا به شدت از آنها حمایت می کنند ولی مردم ولایت مدار ایران اسلامی با انتخاب اصلح وشجاع ومقاوم وانقلابی ومردمی این بار نیز راه نفوذ دشمنان را خواهند بست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار