خبرهای داغ:
گروههای تخصصی بسيج،سپاه و امداد و نجات هلال احمر دركمك رساني به مصدومان معدن زمستان يورت آزادشهر وارد عمل شدند.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۱۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
به گزارش خبرنگارخبرگزاري بسيج گلستان، سرهنگ محمود عليخاني فرمانده سپاه آزادشهر در طی حادثه انفجار ریزش معدن زمستان یورت درشهرستان آزادشهر در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: سپاه آزادشهر به محض دريافت خبر مبني بر انفجار در معدن زمستان يورت آزادشهر سريعا با آماده باش كليه نيرهاي سپاه و بسيج و امكانات خودرويي و آمبولانس در منطقه حاضر شده و اقدام به كمك رساني به آسيب ديدگان شدند.

وي افزود: تعدادي از نيروهاي سپاه و سربازان سپاه ناحيه آزادشهر به بيمارستان حضرت معصومه(س) اين شهرستان اعزام و به مصدومان كمك رساني نمودند.                                                                   فرمانده سپاه آزادشهر بیان داشت: تعداد  8 دستگاه آمبولانس از سپاه نواحي شهرستانها استان گلستان و يك دستگاه ميني بوس اعزام شده است.

لازم به ذکر است در ساعت 5/12 امروز(13 اردیبهشت) در اثر نشست گاز، در معدن زمستان یورت قشلاق بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر، انفجار مهیبی رخ داد و دهانه یکی از تونل های معدن مسدود شد.

گفتنی در این حادثه ۱۵ کارگر مسدوم و حدود 40 الی 50 نفر در عمق 1800 متری معدن محبوس شدند. که تا الان نیمی از مصدومیین این حادثه به مراکز درمانی شهرستان های آزادشهر و گنبد کاووس انتقال یافته اند و روند امداد رسانی ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها