خبرهای داغ:
به مناسبت روز معلم وهفته عقیدتی سیاسی رابط نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه امام حسن(ع) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با رئیس آموزش و پرورش بخش کهک قم دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۹۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضا رشیدی رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان داشت: استاد شهید مرتضی مطهری معلم انقلاب اسلامی بودند که مانند شمع ذره ذره سوختن و تمام تلاش و کوشش خود را انجام دادند تا انقلاب اسلامی به هدف والای خود برسد و سرانجام به دست گروه تروریستی فرقان به شهادت رسیدند.

وی افزود: معلمان ما هم باید با الگو گیری از استاد شهید مطهری تمام تلاش وکوشش خود را انجام دهند تا به نوجوانان و جوانان ضمن یاد دادن دروس علمی با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی آشنا کنند.

وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با هدف قرار دادن فرهنگ و تفکر انقلابی نوجوانان و جوانان کشورمان قصد منحرف کردن آن را دارند و یکی از راههای پیشگیری از انحراف فرهنگ و تفکر انقلابی این مدارس و دانشگاه ها هستند که می توانند با آشنا کردن نوجوانان و جوانان با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی جلوی توطئه های دشمنان را بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها