خبرهای داغ:
رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان اصفهان
رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید زمینه استفاده از تجربه و تفکر بازنشستگان آموزش و پرورش فراهم شده و ضمن مشورت با این قشر نظرها و راهکارهای عملی آن ها اجرایی شود
کد خبر: ۸۸۵۶۸۷۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،امیر پویان فر در مراسم جشن گرامیداشت مقام بازنشستگان فرهنگیاردستاندر سالن ورزشی ارشاد این شهرستان افزود: وجود 8000 هزار بازنشسته فرهنگی در کشور نشان از عظمت آموزش و پرورش دارد.

وی با بیان این که وظیفه مسئولان عالی کشور در قبال بازنشستگان فرهنگی سنگین تر شده است تصریح کرد: برنامه ریزی و تامین نیاز این قشر فرهیخته احتیاج به نگاه ویژه مسئولان و ایجاد زمینه رفاه و آسایش برای آنان دارد.

رئیس کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان افزود: پیشنهاد می کنیم مدیران عالی آموزش و پرورش و مدیران رده های پایین تر با ایجاد پست مشاوره از این گروه به نحوه مطلوب استفاده کنند.

وی در خصوص عدم همسان سازی حقوق و دستمزد بازنشستگان با شاغلان افزود: متاسفانه بندهای مختلف قانون خدمات کشوری که در رابطه با همسان سازی حقوق این قشر است هنوز اجرا نشده است.

رئیس کانون بازنشستگان فرهنگیان استان اصفهان تفاوت حقوق بازنشستگان با شاغلان را بین 10 تا 16 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این تفاوت طبق قانون باید حداکثر 10 درصد باشد.

وی از همه بازنشستگان و قشرهای مختلف خواست با حضور در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت ماه اقتدار نظام را حفظ کرده و دشمنان را نا امید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها