خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: ارایه‌ مشاوره در مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، گره‌گشای مشکلات جامعه ایثارگران است.
کد خبر: ۸۸۵۷۱۹۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بازدید از مرکز مشاوره بنیاد قزوین در جریان روند  فعالیت‌های این مرکز و کیفیت ارایه‌ی خدمات به جامعه ایثارگران قرار گرفت.
بعد از این بازدید، حقایق‌پور در نشست با کارکنان و مشاوران مرکز مشاوره بنیاد قزوین گفت: علم مشاوره به عنوان علمی مستقل و حیاتی است که بعضی از مشکلات چالش‌انگیز جامعه می‌تواند با آن حل شود.
وی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته، مشاوره ارایه کردن اهمیت بسیاری دارد، اظهار کرد: از چند سال گذشته در کشور ما نیز این موضوع، جایگاه خود را پیدا کرده و آحاد جامعه برای رفع مشکلات‌شان به آن توجه می‌کنند.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه ارایه‌ی مشاوره در مرکز مشاوره بنیاد قزوین، گره‌گشای مشکلات جامعه ایثارگران است، تبیین کرد: این قشر معظم جامعه با دریافت مشاوره‌های لازم، می‌توانند مشکلات خود را با راهکارهای موثری برطرف کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به افزایش آمار طلاق مطرح کرد: اگر آحاد جامعه به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر از خدمات مشاوره‌‌ای مرکز مشاوره بنیاد قزوین استفاده کنند، این آمار روند نزولی پیدا خواهد کرد.
این مسئول افزود: اگر با ارایه‌ی مشاوره بتوانیم مشکلات خانواده‌ها را در زمینه‌های مختلف مانند طلاق برطرف کنیم، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش و سلامت اخلاقی در جامعه افزایش می‌یابد.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه شهدا جان خود را برای انقلاب نثار کردند تا به مردم کشور ما خدمات مناسبی ارایه شود، گفت: ما نیز باید به تبعیت از سیره شهیدان، خدمات مشاوره را با اولویت ایثارگران به عموم مردم ارایه بدهیم تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات آنها را برطرف کنیم.
گفتنی است: مرکز مشاوره بنیاد قزوین به عنوان مرکز درجه یک شاهد و ایثارگر با حدود 10 مشاوره و پزشک طی هفته صبح‌ها و همچنین بعدازظهرها در روزهای فرد به علاقمندان خدمات ارایه می‌دهد.
این مرکز مشاوره در حوزه‌های خانواده، تحصیلی، اشتغال و آموزش‌های خانواده به ویژه قبل و حین ازدواج، فرزندپروری و غیره به مراجعان مشاوره‌های لازم را ارایه می‌دهد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها