خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در دیدار با نخبگان این شهرستان گفت: برخی از نخبگان که دانشمندان هسته ای کشور بوده با کم کاری و بی توجهی دولت در جاهایی کار می کنند که در شان یک نخبه ایرانی نیست و وقتی ارزش دانشمندان یک ملت توسط دولت حفظ نشود آن ملت به ذلت می رسد.
کد خبر: ۸۸۵۷۵۵۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین صبح امروز(سه شنبه) جمعی از نخبگان علمی شهرستان البرز  در ناحیه سپاه  امام رضا (ع) با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ علیرضا حیدری با تبریک  اعیاد شعبانیه و روز جوان گفت: جوانان سرمایه های این مملکت هستند و باید دولت ها قدر این سرمایه های عظیم را بدانند .

وی عنوان کرد: در روز  29 اردیبهشت ماه حادثه بزرگ سیاسی برگزار می شود که به فرموده مقام معظم رهبری حضور حداکثری در این انتخابات اولویت اول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع ) ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات عزت و اقتدار را برای کشوربه همراه  دارد.

 این مسئول با یاد آوری به اینکه با پیروزی  انقلاب اسلامی  نظام جمهوری اسلامی ایران نیز  تشکیل شد افزود: تشکیل دولت اسلامی یکی از ارکان اصلی انقلاب و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ حیدری خاطر نشان کرد:ملت ایران  باید در راستای تشکیل دولت اسلامی تلاش کرده و یکی از راههای داشتن دولت اسلامی انتخاب اصلح در  انتخابات است.

وی بیان کرد: برخی از نخبگان که دانشمندان هسته ای کشور بوده  با کم کاری و بی توجهی  دولت در جاهایی کار می کنند که در شان یک نخبه ایرانی نیست و وقتی ارزش دانشمندان یک ملت توسط دولت حفظ نشود آن ملت به ذلت می رسد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز ادامه داد: در دوران انقلاب اسلامی در هیچ کدام  از دولت ها  توهینی به ملت دیده نشده بود ولی در این دولت به منتقدان پیش از سی مورد توهین به مردم و منتقدان و دلسوزان ملت شده است.

این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان کرد: ترامپ وقتی که گفت من برجام را پاره می کنم به طور حتم آمریکا یقین داشته باشد ملت ایران برجام را به آتش خواهند کشاند، چرا که مطیع حرف ولی فقیه شان می باشند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه سایه جنگ را حضور مقتدرانه ملت ایران در عرصه های مختلف انقلاب  و عزت مردم  از کشور دور کرده است افزود : مردم همیشه در صحنه این انقلاب در هشت سال دفاع مقدس به دشمنان این نظام فهمانده اند که مردم این سرزمین از جنگ هراسی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که  تولید هسته ای ایران را نابود کرده و سیمان را جایگزین آن کردند دانسته و ندانسته  17 سال کشور ایران را از تکنولوژی هسته ای به عقب کشانده اند و ملت ایران بدانند که عقب افتادن در شان ایند مردم  نیست  .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها