خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

انتخابات یک امتحان سرنوشت ساز برای ملت است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین اذعان کرد: انتخابات یک امتحان سرنوشت ساز برای ملت ایران است.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۲۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با انتخابات بیان کرد: انتخابات یک امتحان سرنوشت ساز برای ملت ایران است.

وی گفت: مردم با دقت و بصیرت لازم فردی را انتخاب کنند که هماهنگ با معیارهای رهبری باشد و اینکه از بطن مردم و دلسوز مردم باشد و برای پیشرفت کشور متکی به غربی‌ها نباشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین اظهارکرد: شرکت در انتخابات حق هر شهروندی است و مردم باید به کسی رای بدهند که به اسلام و آرمانم‌های انقلاب وفادار باشد.

مصطفائی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه عنوان کرد: رئیس جمهور منتخب باید برای امرا معیشت مردم برنامه‌های کامل و جامعی داشته باشد و برای رفع معضلات اقتصادی و اشتغال تیم قوی و مجربی در نظر گرفته باشد.

این مسئول با اشاره به تبلیغات رسانه های غربی عنوان کرد: رسانه های غربی و دشمنان با تبلیغات گسترده در تلاش هستنند تا مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رای شوند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری در ارتباط با حضور حداکثری و انتخاب اصلح اذعان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح سیلی محمکی بر یاوه گویان خواهند زد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین اضافه کرد: حضور در انتخابات و انتخاب صحیح عمل سیاسی عبادی است که همه مردم باید با وضو به پای صندوق های رای بروند.

این مسئول در خاتمه با بیان اینکه مردم با انتخاب خوب سرنوشت خود را رقم می‌زنندتصریح کرد: خداوند به همه انسان‌ها اختیار اعطا کرده  و انتخاب تعیین کننده سرنوشت اجتماعی و فردی انسان است.
1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار