خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع):

صاحبان سرمایه و تولیدگران به تولید ملی اهمیت دهند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین درخصوص تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد: برای اینکه این امر به خوبی بارور شود باید صاحبان سرمایه و نیروی کار و تولیدگران به تولید ملی اهمیت بدهند و اینکه مسئولین از تولید کنندگان داخلی حمایت و پشتیبانی کنند.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۳۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط باشعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله اقتصاد گفت: همه باید تلاش کنند تا دغدغه رهبری که بحث اقتصاد مقاومتی است تحقق پیدا کند.

وی افزود: بحث اقتصاد مقاومتی مبحث بسیار مهمی است که در سال‌های اخیر رهبری در سخنرای ‌های خود در جمع مسئولین ،مردم و دلتمردان به آن اشاره داشتند.

عدالتی با اشاره به چیستی اقتصاد مقاومتی اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی مبحث علمی مطرح شده از سوی رهبری متناسب با نیازهای جامعه است که با تحقق این امر توسط مردم همیشه بارور و درون زا است.

این مسئول ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی به معنای این است که از منابع و ظریفت های کشور اشتغال و کار ایجاد شود تا متکی به امکانات کشور خود باشیم و از واردات کالاها و وسایلی که در کشور تامین می‌شود و غیر ضروری جلوگیری گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین اذعان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها مختص به دولت و دولت مردان نیست و باید خود مردم با ارداده و سرمایه  و حضور خود این امر را تحقق بخشند.

وی در خاتمه یادآور شد: برای اینکه این امر به خوبی بارور شود باید صاحبان سرمایه و نیروی کار و تولیدگران به تولید ملی اهمیت بدهند و اینکه مسئولین از تولید کنندگان داخلی حمایت و پشتیبانی کنند.
1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها