خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران قزوین:
اقتدار کشور در گروی حضور حداکثری قشرهای مختلف مردم از جمله خانواده‌های شهدا و ایثارگران در انتخابات است.
کد خبر: ۸۸۵۷۶۹۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای روسای بنیاد شهرستان‌ها با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، اظهار کرد: اهمیت حضور در این انتخابات برای همه روشن است، زیرا هر یک از افراد جامعه با دادن رای، می‌توانند در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند، ابراز کرد: آنها از ابتدای تشکیل این انقلاب تاکنون، همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته و از اهداف نظام حمایت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه مسوولان بنیاد وظیفه دارند، آحاد جامعه را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند، تبیین کرد: هر چه قدر این حضور بیشتر باشد، در افزایش اقتدار نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهداف شهدا تاثیر بسزایی خواهد داشت.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاد سیاسی نیست، اضافه کرد: به همین دلیل کارمندان در ساعات اداری از ورود به مباحث انتخاباتی به شدت خودداری کنند و از حزب یا گروهی خاصی جانبداری نکنند.

این مسئول گفت: کارمندان بنیاد از امکانات و بودجه‌ی دولتی برای تبلیغات کاندیداها حتی اگر جامعه ایثارگران باشند به شدت پرهیز نمایند و بی‌طرفی خود را حفظ کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مسایل اداری بنیاد اشاره کرد و تشریح کرد: کارکنان باید در مطالعه‌ی دقیق بخشنامه و دستورالعمل‌ها کوشا باشند و با همفکری یکدیگر در اجرای آن، یکسان عمل کنند.

وی با بیان اینکه کارکنان باید به مسوولیت‌پذیری در اجرای وظایف خود اهمیت بسزایی بدهند، ادامه داد: کارمندان باید در مستندسازی عملکرد خود نیز از همین ابتدای سال همت کنند تا در گزارش‌دهی به دستگاه‌های مربوطه با مشکلی مواجه نشویم.

حقایق‌پور به طرح سپاس، دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و یادآور شد: در اجرای این طرح کارکنان توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این راستا از مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی غافل نباشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به محدودیت منابع مالی مطرح کرد: کارهایی که توسط روسای بنیاد شهرستان‌ها انجام می‌شود، براساس بودجه اولویت‌بندی شود تا مشکلی به وجود نیاید.

این مسئول همچنین به برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده و مسایل اجتماعی ویژه‌ی جامعه ایثارگران تاکید کرد.

در ادامه هر یک از روسای بنیاد شهرستان‌ها با بیان مشکلات مطروحه، پیشنهادات خود را برای رفع آنها ارایه کردند.

در این جلسه پیشنهاد شد، پیک ایثار که جهت اطلاع‌رسانی خدمات بنیاد به جامعه ایثارگران منتشر می‌شود، ستونی مختص برای شهرستان‌ها به منظور بیان مشکلات مربوطه در نظر گرفته شود.

همچنین پیشنهاد شد، با هدف ارتقای توجه مسوولان دستگاه‌های اجرایی به طرح سپاس، دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رفع مشکلات‌شان، از طریق استانداری به همه‌ی آنها ابلاغ شود تا در اجرای این طرح همت مضاعفی داشته باشند

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها