خبرهای داغ:
همزمان با گرامی داشت هفته بسیج سازندگی صورت می گیرد:

اعزام 100 نفر از روحانیون بسیجی به اردوهای جهادی

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین تاکید کرد: هر ساله 100 نفر از مبلغین و روحانیئن بسیجی به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۳۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفائی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با هفته بسیج سازندگی گفت: طلاب و مبلغیان علاوه بر کار فرهنگی،مذهبی در بحث های سازندگی نیز کارهای قابل توجهی انجام داده اند.

وی با اشاره به فعالیت های روحانیون در مناطق محروم افزود: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های خود به محرومیت زدایی اشاره داشتند و بر این اساس روحانیون علاوه بر محرومیت زدایی سازندگی معنوی اعتقادی انجام می‌دهند.

مصطفائی اضافه کرد: مبلغین و روحانیون حاضر در مناطق محروم با برگزاری کلاس های آموزشی مذهبی،پاسخگویی به سوالات اعتقادی نقش مهم و تاثیر گذاری در این مناطق ایفا می‌کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: بالا بردن ایمان و تقوا و شناخت معرفت از جمله شاخه های مبلغین در اردوهای جهادی است و اگر ایم مبحث در تمامی افراد به حد اعلاء برسدد هیچ مشکلی در اندیشه و تفکر فرد وجود ندارد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین،در ادامه اذعان کرد: هر ساله 100 نفر از مبلغین و روحانیئن بسیجی به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

وی با شاره به اعزام مبلغ به اردوهای راهیان نور بیان کرد: هر ساله تعدادی از مبلغین با کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می‌شوند تا رسالت خود را درنقش تبلیغ و ترویج معارف دینی انجام دهد.

مصطفائی اذعان کرد: بیان احکام دینی،معیارها و شاخصه های اسلام و انقلاب،آشنایی با اهداف دفاع مقدس،دفاع از قرآن و هم پیمانی با مقام معظم رهبری از جمله کارهای سازمانسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین است.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج)متذکر شد: تجدید عهد و پیمان با شهدا و ادامه دادن راه این عزیزان بدون شک مسیری پر از موفقیت و سربلندی است چرا که سبب آمرزش دردنیا ئو آخرت است.
1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار