خبرهای داغ:
فرمانده تیپ82سپاه صاحب الامر(عج) گفت: مسئولین کشور می بایست به توانایی های جوانان کشور اعتماد و اطمینان کنند و از آنها در اداره امور کشور به نحو احسنت بهره ببرند.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۶۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان باحضور رزمندگان تیپ82صاحب الامر(عج) برگزارشد.

در این مراسم فرمانده تیپ82صاحب الامر(عج)، سرهنگ پاسدار هاشم آذربایجانی ضمن تبریک میلادحضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان کرد: امروزه جوان با قدرت تفکر و بهره گیری از استدلال منطقی قادر به تصمیم گیری صحیح در بسیاری از امور است و جوانان امید و مدیران آینده این کشور هستند.

وی همچنین به پیشرفت های علمی و اشرافیت جامعی که جوانان حال حاضر کشور نسبت به دهه های گذشته دارند اشاره کرد و گفت: امروزه هر کجا که نیاز باشد جوانان ما افتخارآفرینی میکنند و این مسئله را در بحث انرژی هسته به خوبی به تمامی جهانیان ثابت کردند.

وی ادامه داد: مسئولین کشور می بایست به توانایی های جوانان کشور اعتماد و اطمینان کنند و از آنها در اداره امور کشور به نحو احسنت بهره ببرند.

فرمانده تیپ82 تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی، جهاد و عدالت خواهی جوانان کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس ستودنی بود و امروزه نیز شاهد این هستیم که همین جوانان برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری ازحریم اهل بیت عصمت و طهارت درصحنه هستند.

گفتنی است، در پایان مراسم از سربازان نمونه تیپ82 تجلیل به عمل آمد.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها