خبرهای داغ:
در شهر اقباليه اتفاق افتاد:

افتتاح و بهره برداري پارک ترافيكي راهور

رئیس پلیس راهور استان از افتتاح و بهره برداري پارک ترافيكي راهور در راستاي فرهنگ سازي و ارتقاء دانش ترافيكي در شهرك ترافيک شهرستان اقباليه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۷۷۸۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بصسیج در قزوین، سرهنگ محمدی رئيس پليس راهور استان در اين خصوص اظهارکرد: در راستاي فرهنگ سازي و ارتقاء دانش ترافيكي در شهر اقبالیه ، پارک ترافیکی افتتاح شد.

سرهنگ محمدی در ادامه افزود: در اين شهرک دانش آموزان با مفاهيم و فرهنگ ترافيک ، علايم و تابلوهاي راهنمايي و هشدار دهنده ، نحوه عبور ازگذرگاه عابرين پياده ، دوربين هاي ثبت سرعت و رعايت حق تقدم خودروها و عابران آشنا مي شوند.

وي گفت: برگزاري کلاس هاي آموزشي ويژه همياران پليس با هدف نهادينه کردن فرهنگ صحيح راهنمايي و رانندگي براي دانش آموزان از ديگر برنامه هايي است که در اين پارك ترافيكي در نظر گرفته شده است.

گفتني است كه در اين مراسم سرگرد "پرويز محمدي" از كارشناسان پليس راهور ضمن اجراي برنامه ي آموزشي و بكارگيري از نمادهاي عروسكي ، آموزش هاي لازم را به دانش آموزان در زمينه هاي آشنائي با قوانين راهنمائي و رانندگي و نحوه ي عبور از محل خط كشي عابرين پياده ، آشنائي با تابلوها و علائم و چراغ راهنمائي ارائه داد.

در پایان نیز به تعدادي از همياران پليس كه به سوالات مطرح شده ، پاسخ صحيح داده بودند هدايائي اهداء شد.

1001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار