مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت:امروز عده ای با رای ما بر کرسی نشسته اند و خدا و اسلام را نمی بینند و آمریکا را می بینند. امروز کسانی بر کرسی مسئولیت تکیه زدند عزت و سربلندی را نزد مشرکین جستجو می کنند مثل منافقین زمان پیغمبر.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۲۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  اولین یادواره آبروی محله شهید دهقانپناه با حضور مسئولین، خانواده های معظم شهدا و جمعی از فرماندهان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در منزل این شهید در عباس آباد سردار ریگان برگزارشد.

حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده در این مراسم اظهار داشت: در وصیت نامه شهید که نگاه کنید شهدا وصیت و سفارش کرده اند به حفاظت از اسلام، حافظت از انقلاب اسلامی، حفاظت از ولایت فقیه،شهیدان ما جانشان را فدا کردند تا اسلام بماند تا انقلاب اسلامی بماند تا ولایت و ولایتمداری و ولایت محوری در درون جامعه اسلامی ما مستدل شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد:در زمانی که انقلاب اسلامی و اسلام عزیز توسط دشمنان مورد تهدید واقع می شود شهیدان ما جان فدا کردند و این تهدید را برطرف کردند.

وی افزود:امروز آمریکا دنبال براندازی انقلاب اسلامی و ریشه کردن جمهوری اسلامی است. آمریکا می داند که با جنگ امکان چنین موضوعی وجود ندارد.  همان شعاری امام (ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند الان هم در جای خود باقی است.

حجت الاسلام محسن زاده خاطر نشان کرد:آمریکایی ها هدفشان براندازی است .روششان فرق کرده است آن زمان روششان توپ و تانک بوده، آمدند جنگ نرم را بر علیه ما شروع کردند، جنگ فرهنگی که به برکت  نورانی اسلامی، به برکت پیغمبر و آل پیغمبر و به برکت قرآن آنجا هم توفیقی پیدا نکردند.

وی ادامه داد: امروز عده ای می گویند که با برجام سایه جنگ را برطرف کردیم. آیا با برجام سایه جنگ را برطرف کردند یا سایه جنگ را ایجاد کردند؟ و اگر سایه جنگ از سر ملت برطرف شد بخاطر برجام نبود. حضرت آقا فرمودند: اگر سایه برجام برطرف شده بخاطر حضور مردم است در صحنه های مختلف مردم می آیند. در هر انتخابات هم مردم می آیند و لذا دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند سایه جنگ را مردم برطرف کردند.

وی افزوذ:ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد منطقه چابهار رزمایش برقرار کرد و تصمیم گرفت یکی از موشک های تولید شده خودش را آزمایش کند سخنران آن رزمایش آقای حسن روحانی بودند آنجا سخنرانی کردند و فرمودند: زمان، زمان مذاکره است نه زمان موشک. یک پیام به آمریکایی ها داده شد که نگران موشک ها نباشید ما اهل مذاکره هستیم ناوهای آمریکایی از آبهای مدیترانه وارد دریای سرخ شد. آیا جمهوری اسلامی باید صبر کند؟ تا کشور در معرض جنگ قرار بگیرد. از آن طرف وزیر خارجه ایران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفتند آمریکا اگر بخواهد با انگشتی که روی یک دکمه فشار دهد ایران با خاک یکسان می شود.  اینهم پیام دوم به دشمن صادر شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد:امروز عده ای با رای ما بر کرسی نشسته اند و خدا و اسلام را نمی بینند و آمریکا را می بینند. امروز کسانی بر کرسی مسئولیت تکیه زدند عزت و سربلندی را نزد مشرکین جستجو می کنند مثل منافقین زمان پیغمبر.

وی گفت:می خواهند مسیر انقلاب را تغییر و متوقف کنند. انقلاب اسلامی متوقف نمی شود پیش می رود چون خواست و سنت خداست. اسلام باید جهانی شود. اسلام هم جهانی سازیش هم به دست ایرانی هاست. جهانی سازی اسلام به دست ملت ایران است آیه ۵۴ سوره مائده و احادیث پیغمبر را بخوانید بار تکلیف و سنگین جهانی سازی اسلام به دست ملت ایران است. دین اگر از دست بشریت دور بشود این فرزندان ایران زمین هستند که دین را به چنگ می آوردند و دین را رونق می دهند. پس تکلیف ما سنگین است انقلاب باید ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام محسن زاده بیان داشت:چکار می کنند که انقلاب ادامه پیدا نکند؟ شاخصه اش یک امام را تحریف می کنند خط امام را تغییر می دهند. امام می فرمایند آمریکا شیطان بزرگ است. حضرت آقا می فرمایند آمریکا استکبار اعظم و شیطان اکبر است ریاست محترم جمهوری اسلامی می فرمایند آمریکا کدخدا استو بعد می گویند ما پیرو خط امامیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:آقایان در مناظره گفتند می خواستند با شعاری که رو موشک نوشتند  برجام را بر هم بزنند؟سوال: شعار روی موشک نوشته شد یا نه؟ اگر شعار روی موشک نوشته شد چه بود؟بله آقای روحانی درست می گویند. شعار نوشتند روی موشک. چه شعاری؟ نوشتند، امام خمینی: اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.شعاری که روی موشک نوشته شد این بود. یعنی سخن امام از دید آقایان با برجام تضاد دارد.

محسن زاده افزود:آقایون می گویند که مشکلات اقتصادی،‌سیاسی در برنامه صد روزه حل می کنیم بعد از ۴ سال می گویند ما نگفتیم. چهل سال و صدسال آینده هم مشکل اقتصادی حل نمی شود. این دروغ گفتن ها برای زمانی بود که کسی نمی تواند صدای شما را ضبط کند.

 

ارسال نظرات