شهيد بروجردي متاسفانه دست نوشته مكتوب يا اطلاعاتي مكتوب از خود به جاي نگذاشته بود از اين رو ما با يك گنگي خاصي مواجه بوديم.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۱۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، نصرت الله محمودزاده در نشست نقد و بررسي كتاب " محمد؛ مسيح كردستان" با اشاره به اينكه دليل به طول انجاميدن اين كتاب نبودن اطلاعات مكتوب از شهيد بروجردي بوده است، اظهار داشت: شهيد بروجردي متاسفانه دست نوشته مكتوب يا اطلاعاتي مكتوب از خود به جاي نگذاشته بود از اين رو ما با يك گنگي خاصي مواجه بوديم.

وي ادامه داد: بنده از سال ٧٦ كار مرتبط به نويسندگي در مورد شهيد بروجردي را آغاز كردم و متوجه شدم كه شخصيت ايشان بسيار گسترده است، از اين رو شروع به تحقيقات گسترده در مورد ايشان كردم، در اين تحقيقات ما يك حلقه  ١٥٠ نفري از نزديكان شهيد بروجردي را مورد مصاحبه قرار داديم تا بتوانيم اطلاعات لازم را از ايشان بدست آوريم.

اين نويسنده تاكيد كرد: دليل اينكه نتواستيم كتاب را در مدت زمان كوتاه تري عرضه كنيم به خاطر تحقيقات طولاني بود كه مجبور شديم در مورد شهيد بروجردي انجام دهيم، اين تحقيقات در مدت ١٧ سال به طول انجاميد، گاهي در امر تحقيقات براي دو صفحه از كتاب نزديك به چهار ماه كار جمع آوري اطلاعات ما به طول مي انجاميد.

محمودزاده يادآور شد: ما در هر فصل به مطالب جديدي از شخصيت بروجردي مي رسيديم، در اصل جغرافياي بروجردي  و افكار بروجردي و.... به تدريج در امر تحقيقات به ميان مي آمد.

وي افزود: از سال ٧٦ كه اين كتاب براي چاپ آماده شده است تا قبل از اين كتاب همه در ١٥٠ صفحه آورده شده است و سپس ٤٥٠ صفحه بعدي تحقيقات جديد است كه همه در يك كتاب گردهم آمده است.

انتشارات  روايت فتح در سالن A3راهرو 3 غرفه 1حضور دارد.
ارسال نظرات