خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: تفکر وهابیت امروز مایه شکل گیری بسیاری از کشتار های وحشیانه است، باید با این اندیشه معاویه گونه با سلاح روشنگری مقابله نمود.
کد خبر: ۸۸۶۵۷۰۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حاکمان سعودی و همکاری آنان با کفار در محفل انس با قرآن کریم اظهار کرد: رهبر انقلاب به یک واقعیت روشن و تلخ اشاره کردند.

وی ادامه داد: امروز متاسفانه شاهدیم مقدس ترین مکان نزد مسلمانان در دست دولتی است که تمام توان خود را در جهت عمل به منافع دشمنان اسلام به کار می برند.

معبودی اذعان کرد: سر دم داران عربستان سعودی از تمام منابع مالی خود و با تاراج سرمایه اسلام برای پایداری تاج و تخت خود تلاش می کنند.

وی افزود: آنان با استفاده از ثروت خود گروهک های تکفیری که آفت جان اسلام هستند را طرح ریزی می کنند و به جان مسلمانان می اندازند و با این کار میلیارد ها دلار پول را روانه جیب هایی می کنند که جز از بین بردن کامل اسلام آرزویی ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین تبیین کرد: اینان حاضرند تا با استفاده از ثروت کشور های اسبلامی را به ویرانه تبدیل کنند و در عوض قدرتی واهی برای امپراتوری خود بعه بار آورند.  

وی با اشاره به دیدار اخیر ترامپ با پادشاه عربستان سعودی و برخی از سران کشور های عربی گفت: در سند اخیری که بین آمریکا و عربستان سعودی منعقد شده است، سعودی ها بیش از 500 میلیارد دلار سلاح پیشرفته از آمریکا خرداری نموده اند که این به معنی قدرت برای توحش بیشتر است، در حالی که پول های بی حسابی را روانه آمریکا می کنند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: آل سعود که خود را خادمین حرمین شریفین می نامند به واقع خائنین به حرم هستند و حرم ملکوتی پیامبر اسلام و کعبه مکرمه را به زنجیر کشیده اند.

وی خاطر نشان کرد: اینها فرزندان ابوسفیان هستند که در ین برهه از تاریخ قدم جای پای آنان می گذارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر قزوین ابراز کرد: همه ما می دانیم که سران سعودی از اسلام واقعی به دور هستند لذا برای خارج کردن شرایط مسلمانان از وضعیت فعلی ابتدای امر باید واقعیت پلید را به آنان بنماییم و در قدم بعدی اندیشمندان مسلمان باید واقعیت زشت هدف برپایی گروهک های تکفیری را به همه بشناسانند.

حجت الاسلام معبودی در خاتمه گفت: تفکر وهابیت امروز مایه شکل گیری بسیاری از کشتار های وحشیانه است، باید با این اندیشه معاویه گونه با سلاح روشنگری مقابله نمود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها