خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان قزوین با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای این ستاد تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۷۱۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای این ستاد برگزار شد.
در این جلسه حقایق‌پور با اشاره به اینکه تقویت بنیه‌ی ‌علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر ضروری است، گفت: باید از هر راهکاری بهره بگیریم تا بتوانیم سطح علمی این قشر معظم جامعه را ارتقا بدهیم و شاهد موفقیت‌های چشمگیر آنها در عرصه‌های مختلف باشیم.
وی به ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و افزود: این شیوه به منظور تسهیل در ارایه‌ی خدمات و رعایت عدالت انجام می‌شود تا رضایتمندی آنها ارتقا یابد.
در ادامه این جلسه، شیوه‌های ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در مدارس شاهد استان قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین در جلسه فوق مطرح شد، ثبت‌نام از فرزندان شهید، جانبازان 60 تا 70 درصد و آزادگان در اولویت اول ثبت‌نام در مدارس شاهد می‌باشند.
همچنین مقرر شد، اعضای ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر مورد تشویق قرار بگیرند و وجوه حاصله از خدمات آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان فقط برای فعالیت‌های آموزشی انجام شود.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها