خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

راه مقابله با نفوذ دشمن جهاد کبیر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی و در جمع کارکنان این ناحیه مقابله با نفوذ دشمن را از مصادیق جهاد کبیر در عصر کنونی دانست و گفت: راه مقابله با پروژه نفوذ جهاد کبیر است که از تاکیدات و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب از پاسداران است.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۲۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبداله موحدی افزود: هدفی که دشمنان از انجام پروژه نفوذ در عرصه های مختلفی علمی، فرهنگی، اقتصادی و... دنبال می کنند تضعیف ارزش های اسلامی و روحیه انقلابی، ایجاد شک و شبهه در اصول اعتقادی مردم است که این امر می تواند مانع حرکت علمی و پیشرفت های اقتصادی کشورمان شود.

وی اظهار داشت: جهاد کبیر از دیدگاه رهبری یعنی ایستادگی و مقاومت و عدم تبعیت از دشمن در میدان‌های مختلف سیاست، اقتصاد، فرهنگ و هنر است.

 

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب شرایط فعلی جهاد کبیر بسیار ضعیف است پاسداران را به تببین جهاد کبیر و شناختن و شناساندن این امر مهم در جامعه دعوت کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود با اشاره به مفهوم جهاد کبیر در آیات قرآن کریم، بیان کرد: مفهوم جهاد کبیر در قرآن آمده که این امر نشانگر اهمیت ویژه آن است، واژه‌ای که دارای دامنه معنایی گسترده است و گستره آن هرگونه تلاش مشقت آمیز و سخت در راه رسیدن به هر هدفی را در بر می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها