خبرهای داغ:
آیین ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مسجد امام خمینی(ره) کلیبر برگزار و مردم این شهرستان در آن به عزاداری و سینه زنی پرداختند.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۷۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در این آیین با بیان اینکه ایمان و تقوای امام راحل ممزوج با علم و آگاهی بود، گفت: امام راحل عظیم الشأن در باب فقه، اصول، مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و ... سرآمد بود.

حجت الاسلامنجفی افزود: ایشان علاوه بر حکومت بر قلب های مردم ایران، بر قلوب دیگر مردم کشورها نیز نفوذ کرده بود، به گونه ای که دشمنان انقلاب اسلامی گفته بودند مردی از ایران برآمده که از هر نظر بی همتاست.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) یک انسان خدایی بود که همه حرف هایش برگرفته از سخن خداوند تبارک تعالی یعنی قرآن است و هدف او نجات مردم و کشور ایران بود با ایمانی که به راه و هدفش داشت و مردم را پشتوانه اصلی خود می دانست، با تقدیم جوانان غیرتمند ایرانی توانست به این هدف بزرگ و مقدس الهی برسد.

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: این کشوری که هم اکنون در دست ماست به ثمره خون آن شهیدان و تلاش و زحمات طاقت فرسای امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی است بنابراین اینک وظیفه ماست که تا آخرین قطره خونمان از اهداف و راه امام و شهدا پاسداری کنیم تا پرچم انقلاب اسلامی را به دست آقا امام زمان(عج) تحویل دهیم.

ارسال نظرات