خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عملیاتی شمالغرب:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عملیاتی شمالغرب در آیین گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مسجد طوبی تبریز، گفت: از عظمت امام خمینی(ره) و انقلاب همین بس که امام دین اسلام را که پیش از انقلاب اسلامی در حاشیه بود علنی کرده و به متن جامعه آورد.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۱۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولائی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و راهنمائی ها و مدیریت رهبر فرزانه انقلاب ایران جزو امن ترین کشورها در منطقه و جهان است و خطر و تهدیداتی که دشمنان ایجاد کرده بودند را به مرزهای اسرائیل غارتگر و دشمنان کشانده است.

وی اظهار داشت: در مقابل دشمنان باید با تفکر و دیدگاه امام بایستیم چراکه اگر قرار بود به حرف دشمنان گوش کنیم انقلاب نمی کردیم .

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: تفکرات امام تنها به تشکیل حکومت دینی کفایت نمی کرد بلکه حضرت امام در فکر بالا بردن توان نظام سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ... برای جامعه دینی بود که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران تقریبا موفق شده در این راستا حرکت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شمالغرب کشور در پایان سخنان خود نقش مادران و زنان را در جامعه اسلامیموثر و مهم دانست و خاطرنشان کرد: این طیف نقش بسزائی در تربیت نسل و جانان انقلابی دارند.

آیین گرامیداشت ارتحال امام راحل به همت بسیج جامعه زنان سپاه غدیر و حوزه های خواهران این ناحیه در مسجد طوبی این کلان شهر برگزار شد.

ارسال نظرات