شهردار تبریز با اشاره به سفر روزهای اخیر رئیس دفتر مقام معظم رهبری به تبریز گفت: در جریان این سفر، با تقدیم نامه‌ای به آیت الله محمدی‌گلپایگانی، از رهبر فرزانه انقلاب برای سفر به تبریز دعوت کرده‌ایم که امیدواریم مورد اجابت معظم‌له واقع شود.
کد خبر: ۸۸۶۹۶۵۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با بیان این مطلب اظهار داشت: انتخاب تبریز به عنوان یکی از کانون‌های فرهنگی و گردشگری جهان اسلام، در صورت تبرک‌جستن از حضور پرفیض مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از معارف گران‌سنگ ایشان، به عنوان یک نقطه بی‌بدیل در تاریخ و فرهنگ تبریز و آذربایجان، جاودانه خواهد بود.
شهردار تبریز با یادآور شدن خاطره سفر رهبر معظم انقلاب به تبریز در سال ۷۲ اظهار داشت: با گذشت ۲۴ سال از خاطره تاریخی سفر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به استان آذربایجان‌شرقی و همچنین اشتیاق عمومی برای تجدید خاطره باشکوه «مرداد۷۲»، سفر  ایشان به تبریز، آرزوی قلبی تک‌تک شهروندان ولایتمدار است.
نجفی یادآور شد: تبریز، به عنوان نخستین پایتخت جهان تشیع، از خطه‌های پیشتاز در نشر معارف اسلامی بوده و از سوی رهبر فرزانه انقلاب، بارها مورد تکریم و تجلیل قرار گرفته‌است.
ارسال نظرات