مسئول تربیت و آموزش سپاه هشترود:

دین ضامن هدایت و سعادت انسان است‎

مسئول تربیت و آموزش سپاه هشترود در کلاس نور مبین این ناحیه در خصوص آیات امر به معروف و نهی از منکر کارکنان این ناحیه با اشاره به این که بزرگترین نعمت معنوی خدا، نعمت دین است، گفت: این نعمت ضامن هدایت و سعادت انسان است.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۴۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حامد رضایی امر به معروف و نهی از منکر را موثرترین و کارآمد ترین راه برای اقامه دین دانست و خاطر نشان کرد: امر به معروف در استمرار حرکت در صراط مستقیم و حفاظت و صیانت از نظام ولایی کارآمدترین شیوه است.

وی در ادامه انجام دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را از امتیاز های امت اسلامی و مهم ترین شاخص دینداری آحاد افراد جامعه اسلامی برشمرد و افزود: طبق آیات قرآن کریم علت برگزیده شدن امت اسلام در میان امت های دیگر همان امر به معروف و نهی از منکر است.

رضایی در ادامه دستیابی به تمدن اسلامی، عدالت اجتماعی، کرامت انسانی و استقرار حاکمیت الهی را در پرتو مسئولیت همگانی و تحقق امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر تنها یک تکلیف شرعی نیست بلکه بر اساس معیار های عقلی نیز و جوب و ضرورت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها