خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بستان آباد در جمع صمیمی سربازان این ناحیه با بیان اینکه وحدت و همدلی نیروهای نظامی موجب یاس دشمنان است، افزود: اتحاد و ایستادگی یکپارچه نیروهای مسلح موجب ایجاد امنیت پایدار در کشور شده است.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۵۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در جمع سربازان سپاه بستان آباد آسایش و امنیت کشور را مدیون شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم دانست و برلزوم اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح در تداوم این امنیت در داخل مرزهای ایران اسلامی را خواستار شد .

محمدی در ادامه با اشاره به ایثار و رشادت های رزمندگان مدافع حرم در جبهه های مقاومت وظیفه مردم و بخصوص نیروهای نظامی را در پشتیبانی از مدافعان حرم سنگین توصیف و بر لزوم آگاه سازی مردم از رشادت های رزمندگان مدافع حرم تاکید کرد .

فرمانده سپاه بستان آباد در بخش دیگری از سخنان خود ماه رمضان را ماه بندگی، خودسازی و بهره مندی از این ماه را فرصت و غنیمتی بی بدیل عنوان کرد .

وی تمسک به قرآن و اهل بیت را تنها راه نجات بشریت دانست و برهه جوانی را بهترین زمان بهره گیری از این الطاف الهی عنوان کرد.

در پایان این نشست فرمانده سپاه بستان آباد به مشکلات و نارسایی های سربازان رسیدگی کرد و قول مساعد جهت رفع هرچه سریعتر مشکلات داد .

ارسال نظرات