فرمانده اسبق سپاه ناحیه املش گفت: عده ای از نخبگان جامعه اسلامی ما متأسفانه همچون نخبگان صدر اسلام، ابتدا سوار اتوبوس انقلاب شدند ولی بین راه پیاده شدند و عده ای هم راه را عوضی رفتند و عده ای هم در ادامه راه ساز ناسازگاری زدند ولی انقلابی کسی است که در یاری و یاوری از انقلاب همیشه آماده و بهنگام باشد.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۹۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از املش،سرهنگ پاسدار علی اصغر دوستی از فرماندهان اسبق سپاه ناحیه املش در کارگاه آموزشی و توانمندسازی رده های اقشاری بسیج ناحیه املش، اظهار کرد:از آن جائی که نخبگان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردارند؛ مدیران و فرماندهان رده های مختلف بسیج نباید از ارتباط، تعامل و جذب نخبگان جامعه در هر قشری غفلت کنند.

وی تصریح کرد:نخبگان جامعه هم باید با برخورداری از روحیه بسیجی همچون حبیب بن مظاهر در واقعه قیام عاشورای حسینی و سلمان فارسی در صدر اسلام که در رکاب پیامبر عظیم الشأن اسلام بود و از افتخارات ما ایرانیان است؛ در یاری و یاوری انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های بلند آن بیشتر همت کنند.

دوستی گفت: عده ای از نخبگان جامعه اسلامی ما متأسفانه همچون نخبگان صدر اسلام، ابتدا سوار اتوبوس انقلاب شدند ولی بین راه پیاده شدند و عده ای هم راه را عوضی رفتند و عده ای هم در ادامه راه ساز ناسازگاری زدند ولی انقلابی کسی است که در یاری و یاوری از انقلاب همیشه آماده و بهنگام باشد.

فرمانده اسبق سپاه ناحیه املش، ادامه داد: همانگونه که عده ای از مسلملنان صدر اسلام در رکاب پیامبر اسلام(ص) بودند ولی در ادامه مشروعیت امامت امام علی(ع) را زیر سؤال بردند و در زمان ما هم عده ای کج فهم خواستند که با آمریکا هم بازی شوند که اسباب بازی آمریکا شدند.

دوستی جذب و آموزش- سازماندهی و بکارگیری را از اهداف ارتش چند ده میلیونی بسیج عنوان کرد و گفت: هرجا که بسیجی خوب توجیه شد نتیجه خوبی هم گرفته شد و دوست و دشمن به قدرت واقعی نیروی مردمی بسیج در ایران اسلامی پی برده است.

ارسال نظرات