خبرهای داغ:
مدیر شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان از برگزاری همايش تبيين سياست‌هاي راهبردي ايجاد شركت‌هاي زنجيره‌اي توزيع فرآورده‌هاي نفتي تحت برند در سالن همايش‌هاي منطقه همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۳۳۵۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
امين روستايي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: همایش تبیین سیاست‌های راهبردی ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده های نفتی در منطقه همدان برگزار شد.

وی افزود: اين همايش با هدف همفكري و تشريك مساعي مسئولين و كاركنان شاغل در منطقه، پيمانكاران و رانندگان حمل و نقل سوخت، مالكان جايگاه‌ها و مجاري عرضه در اعلام رويكرد جديد شركت برگزار شد.

مدیر شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان عنوان کرد: در این همایش، نقطه نظرات موافق و مخالف بسياري طرح و تبادل نظر لازم صورت پذيرفت و مسئولين منطقه نيز در پنل پرسش و پاسخ توضيحات كاملي در رفع ابهامات به وجود آمده ارايه کردند.

وی ادامه داد: معاونين فني و عمليات و بازرگاني منطقه همدان نیز در این برنامه با سخنرانی، نمايش اسلايد و تهيه جزوه آموزشي و توزیع آن بین شرکت‌کنندگان، زواياي آشكار و نهان موضوع برندسازي را در بخش‌هاي مختلف همايش مورد تشريح و تجزيه و تحليل قرار دادند.

روستایی افزود: اين گردهمايي با حضور نمايندگاني از استانداري و بانك ملت همراه بود كه هر يك در زمان تخصيص يافته به خود در اهميت موضوع و لزوم حركت دولت به سوي واگذاري مديريت توزيع كالا و خدمات به بخش خصوصي و شكوفا شدن هنر بازاريابي و جذب مشتري، به بيان مطالبي پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش مباحث تخصصي و عمومي اصول و ساختار شركت هاي تحت برند مورد بحث و شفاف سازي قرار گرفت در بخش پاياني پرسش هاي شفاهي و كتبي حضار مطرح شد و مسئولين حاضر در پنل توضيحات لازم را ارائه كردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات