خبرهای داغ:

اشتغالزایی کارآفرین همدانی با راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی

کارآفرین همدانی موفق شده است با راه اندازی کارگاه های تولید مبل و عرقیجات گیاهان دارویی زمینه اشتغال 6 نفر را فراهم کند.
کد خبر: ۸۸۷۳۳۸۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
اشتغالزایی کارآفرین همدانی با راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی
بهرام نادربیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از نوجوانی در کارگاه‌های تولید مبل و منبت به عنوان شاگرد کار می کردم و خوشبختانه 10 سال قبل توانستم با تجربیاتی که از آن دوران به دست آورده بودم، یک کارگاه تولید مبل راه اندازی کنم.

وی عنوان کرد: برای شروع کار یک وانت صفر کیلومتر داشتم که آن را فروختم، تا کارگاهی را برای تولید مبل های تختخواب‌شو راه اندازی کنم.

این کارآفرین همدانی اظهار داشت: از درآمد این کار راضی هستم و علاوه بر اینکه خودم از این کارگاه امرار معاش می‌کنم، چهار کارگر ثابت نیز دارم که چندین سال است در این کارگاه مشغول به کار هستند.

وی در مورد کارگاه اسانس و عرقیجات گیاهان داروی خود نیز گفت: همسرم مدتی در کارگاه اسانس و عرقیجات گیاهان دارویی یکی از دوستانش کار می کرد، و از آنجا که من هم به این کار علاقه‌مند بودم، با کمک بسیج سازندگی برای همسرم یک کارگاه اسانس و عرقیجات گیاهان دارویی راه اندازی کردم.

نادربیگی افزود: برای این کار نیاز به سرمایه اولیه داشتیم که همه آن را از طریق 30 میلیون تومان تسهیلاتی که از بسیج سازندگی گرفتیم، تامین کردیم.

وی ابراز داشت: درآمد عرقیجات بسیار خوب است و هم اکنون یک کارگر نیز داریم که به همسرم در کارگاه کمک می‌کند.

این جوان کارآفرین در پایان گفت: محصولات کارگاه های مبل و عرقیجات را به صورت مستقیم به مردم عرضه می‌کنیم و مردم نیز از کیفیت و قیمت محصولات ما راضی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات