فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک گفت:تیرماه، مجموعه وکلکسیونی از جنایات مستقیم و غیر مستقیم آمریکای جنایتکار علیه ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۸۱۵۵۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جاسک؛ سرگرد پاسدار،طالب احمدی نیا گفت: تیرماه در صفحه تاریخ ملت ایران در بر گیرنده چند حادثه ننگین وسیاه برای دولت آمریکا و همچنین عمال و دست نشانده های داخلی آنان علیه ملت ایران از جمله، حادثه هفت تیر و حمله موشکی به هواپیمای ایرباس ایران و... است. وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) در خصوص افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و اینکه هر ساله هفته دوم تیرماه به نام حقوق بشرآمریکایی نامگذاری شده است، افشای جنایات این رژیم و روشنگری در این زمینه با به تصویر کشیدن و بیان جنایات این رژیم، از وظایف نهادها و ادارات مردمی و در راس آن مسئولین شهرستان می باشد.

 

وی با اشاره به بیانی از شهید بهشتی که عنوان کرد: باید تصمیم بگیریم که یا باید روی پای خودمان بایستیم و یا اینکه به آمریکا تکیه کنیم؛ وابستکی و زیر سطه اجانب رفتن را از دست آوردهای عدم اعتماد به توان داخلی در حل معضلات و بحران های اجتماعی و نداشتن اعتقاد و اعتماد به توان اقتصاد مقاومتی درحل و عبور از معضلات کشور و تحریم ها دانست و راه علاج را رهایی از مغزهای پوچ وابسته به اجانب و غرب و پرورش یافتگان مکاتب شرقی و غربی عنوان کرد.

ارسال نظرات