فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت : ۱۲ تیر ۶۷ و جنایت ددمنشانه آمریکا با حمله موشکی به یک هواپیمای مسافری در ذهن هر انسان آزاده ای به یاد می ماند.
کد خبر: ۸۸۸۱۷۳۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ تیر ماه مراسم سالروز شهادت ۲۹۰ مسافر بی گناه پرواز ۶۵۵ ایران که از مقصد بندرعباس به سمت دبی عازم بود و توسط ناو آمریکایی هدف موشک قرار گرفت، امروز با حضور مسئولین لشکری، استانی و خانواده شهدای ۱۲ تیر در خلیج فارس برگزار شد.

 

سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در مراسم یادمان شهدای ۱۲ تیر گفت : ۱۲ تیر ۶۷ برای هر انسان آزاده ای یک روز بیاد ماندنی و فراموش نشدنی است که  یک اقدام بزدرانه صورت گرفت که همه بشریت تا انتهای دنیا در ذهن شان خواهد ماند.

 

وی بیان کرد: نمیتوانم بگوییم مبدا این پرواز منطقه نظامی بود یا مقصدش یا نوع وسیله آن نظامی بود و قطعا همه انسان ها می دانند یک هواپیمای مسافربری و آن هم از نوع ایرباس و در یک ارتفاع کم که با چشم غیر مسلح میتوان تشخیص دادند و چطور  آمریکایی ها می گویند این هواپیما حامل افراد نظامی و جنگنده نظامی باشد.

 

ترابی به اقدام ۲۰ دی ماه سال ۹۴ اشاره کرد و گفت:در ۲۰ دی ماه ۹۴ تعدادی از پاسدارانی که بسیاری از آنها که اصلا حادثه  ۱۲ تیر ۶۷ را ندیده بودند و امام راحل و دفاع مقدس را ندیده بودند اما به نیابت از شهدای برای انتقام گیری از خون شهدا اتفاقی را رقم زدند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ادامه داد: مقام عالی رتبه ارتش آمریکا در کنگرشان به تربیون زد و خطاب به سناتوراهایشان و نمایندگان گفت امروز نیروی دریایی سپاه کاری را انجام داد که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ نیروی مسلحی و هیچ دولتی به خودش اجازه نداده بود که این کار را برسر نیروهای ما در بیاورند و دست آنها رو به پشت گرداشان بگذارد و این بالاترین حقارتی بود که به نیابت از شهدای شما این عزیزان ما گرفتند.

 

وی اضافه کرد: در یک اقدامی که قطعا اشتباه بود و به بخش کوچکی از آبهای ما نفوذ کرده بودند و بیش از ۱۴۰ کیلومتر دورتر از ساحل اصلی اما دست آنها را پشت گردنشان بردند و آنها را به حقارت رساند تا بدانند ۱۲ تیر برای ما همیشه یک درس است و شهدای ۱۲ تیر همیشه مقابل چشمان ما هستند .

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه هر زمان میخ واهند برای ماموریت وارد این آب ها را محلی بدانند که شهدا به آن نظر دارند و با کمک شهدا این اقدامات متجاوزگرانه را جواب سختی خواهند داد.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند دیگر زمان بزن و در رو گذشت و دیدید در چند روز گذشته سپاه پاسداران جواب ترقه بازی در مجلس و حرم امام خمینی  را موشک پاسخ دادند.

 

ترابی با بیان اینکه از این پس جواب ترقه بازی را موشک خواهیم داد ؛ خاطر نشان کرد: دیگر اجازه نخواهیم داد که حتی نگاه چپ و غضب آلود به مرزها، مردمان ما و ارزش هان مان کنند جواب نگاه های تند آنها را به تندی خواهیم داد.
ارسال نظرات