خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۸۱۹۲۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
علی مظفری فرماندار شهرستان بهبهان در حاشیه این جلسه با اعلام اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه ، آزمون کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در شهرستان بهبهان نیز برگزار خواهد شد ، گفت : هدف از برگزاری این جلسه بررسی راهکارهای هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون است. البته عوامل اجرایی دارای تجربه سال های گذشته بوده و مشکل خاصی برای اجرای مطلوب کنکور سراسری نداریم و امیدواریم که آزمون پیش رو به نحو شایسته ای برگزار شود.
مظفری فرماندار شهرستان بهبهان با اشاره به اهمیت نظم و امنیت از نیروی انتظامی خواست که همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند. همچنین از اداره بهداشت برای تهیه آمبولانس و دیگر امکانات پیشگیری و درمان اورژانسی ؛ اداره برق برای پشتیبانی لازم با توجه به ضرورت وسایل برقی مانند کولر، روشنایی و سیستم صوتی و پیش بینی گرمای هوا ؛ اداره مخابرات جهت بررسی خطوط تلفن حوزه های امتحانی یاد شده و دیگر دستگاه های دولتی خواست که همکاری لازم را داشته باشند.
 فرماندار شهرستان بهبهان اظهار داشت : البته ما در مجموعه آموزش و پرورش آمادگی کامل داریم که همین فردا آزمون را برگزار کنیم و از این بابت جای نگرانی نیست اما دیگر دستگاه ها هم لازم است جهت پشتیبانی این امر آمادگی کافی داشته باشند.
وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان در آزمون سراسری امسال گفت : در رشته علوم ریاضی و فنی 398 نفر ، علوم انسانی 539 نفر ، هنر 146 نفر ، علوم تجربی2343 نفر و زبان خارجه 315 نفر شرکت خواهند کرد.
مظفری در پایان اظهار امیدواری کرد : با توجه به تمهیدات پیش بینی شده و تجربیات سال های گذشته در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری شایسته کنکور سراسری در شهرستان بهبهان همزمان با سراسر کشور باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها