خبرهای داغ:
نمایشگاه منتخب آثار جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۲۱۹۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: در این نمایشگاه 35 کاریکاتور از آثار منتخب هنرمندان ملی و بین المللی شرکت کننده در مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم انتخاب شده است.
جواد کریم نژاد افزود: در ارائه آثار به نمایش در آمده تلاش شده است از چهره واقعی ندونالد ترامپ»، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و از موضع جنگ طلبانه، کاسبکارانه، نژادپرستانه و غیر انسانی او پرده برداشته و به مخاطبان نشان داده شود.
وی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه کاریکاتور «ترامپیسم» با حضور دهها کارتونیست از ایران و جهان در تهران توجه برخی رسانه های بین المللی را به خود جلب کرده است.
کریم نژاد اظهار کرد: این نمایشگاه از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، از روز چهارشنبه 14 تیرماه لغایت 21 تیرماه سال جاری در گالری یاسمی خانه فرهنگ پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.
ارسال نظرات