خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۸۲۳۳۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
سه قرارداد اصلی پروژه شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس برای تاسیسات ذخیره‌سازی ماهشهر با شرکت هیتاچی ژاپن منعقد شد.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهبهان مدیر پروژه تاسیسات ذخیره‌سازی و خطوط لوله طرح پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ظهر امروز در حاشیه انعقاد قرارداد با شرکت هیتاچی ژاپن در مورد تعیین تکلیف سه تجهیز اصلی دیر تحویل پروژه اظهار کرد: با شرکت هیتاچی ژاپن به منظور تامین و تحویل کمپرسورها و سیستم‌های VRU با حضور نمایندگان طرف ژاپنی و محمود امین‌نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، قرارداد LOI منعقد و مبادله شد.
سیامک شرافتی ادامه داددر راستای حمایت از تولید داخلی و مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، برندگان مناقصه‌های پست برق تاسیسات ماهشهر و سوئیچ گیر GIS از بین شرکت‌های داخلی تعیین شدند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت «اس اس کو» برنده مناقصه پست برق و شرکت «الکترو کویر» برنده مناقصه سوئیچ گیر GIS برای پروژه تاسیسات ذخیره‌سازی ماهشهر شده‌اند.
مدیر پروژه تاسیسات ذخیره‌سازی و خطوط لوله طرح پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس یادآور شد: همچنین طبق برنامه، روز آینده تکلیف برنده مناقصه ورق‌های مخازن تاسیسات ذخیره‌سازی ماهشهر تعیین و متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.



فرمانده حوزه مقاومت بسیج حوزه شهید فنی  گفت :
برگزاری اردوهای مشهد مقدس ویژه بسیجیان بهبهان
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهبهان اردوهای مشهد مقدس مقدس ویژه بسیجیان در نوبت اول بیستم تیرماه صورت خواهد گرفت که  حرکت اتوبوس بسیجیان پایگاه ثاراله مرکزی به سمت مشهدالرضا(ع) و در نوبت  دوم(درصورت تکمیل بیست ونهم مردادماه (مخصوص سایرپایگاههای تابعه حوزه شهیدفنی است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حوزه شهید فنی افزود:  این اردو هشت روزه می باشد و عزیزان جهت اطلاع از شرایط وجزییات اردو و همین طور ثبت نام به بسیج مراجعه نمایند .
سیدهادی پیام یادآور شد: این حرکت معنوی که با حضور بسیجیان در این مدت صورت خواهد گرفت بار معنوی مضاعفی دارد که نیازمند مدیریت و خودسازی درونی بسیجیان است.
فرمانده حوزه شهیدفنی افزود: هر ساله در فصل تابستان این اردوها با کمترین هزینه برای بسیجیان جهت پرکردن اوقات فراغت و دوره های آموزشی و کلاس های متعدد برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری این اردوها در مشهد مقدس بتوانیم از این ظرفیت های معنوی در جهت تقویت روحیه جهادی و خودباوری دینی گام برداشت


علی مظفری فرماندار شهرستان بهبهان :
استفاده از نام شهدای شهرستان ، اولویت اول در نامگذاری خیابان ها و معابر سطح شهر است
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهبهان علی مظفری فرماندار شهرستان بهبهان با اشاره به آئین نامه نامگذاری شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب 6/9/75 گفت : نامگذاری خیابانها ، اماکن و موسسات عمومی شهرهای جمهوری اسلامی ایران باید نمایانگر تاریخ ، جغرافیا ، تمدن و فرهنگ اسلامی و ایرانی باشد و این اسامی در حکم شناسنامه شهرها و بیانگر ارزش های اعتقادی ، تاریخی ، فرهنگی و ملی جامعه به شمار می رود.
فرماندار شهرستان بهبهان افزود : بر اساس ماده نخست ضوابط و معیارهای نامگذاری ، باید نام شخصیت های مهم صدر اسلام ، انقلاب اسلامی ، شهدای گرانقدر و حوادث مهم تاریخ مبارزات اسلامی مردم ایران در درجه اول و نام شخصیت های فرهنگی ، ادبی ، علمی ، سیاسی و تاریخی ایران و اسامی راجع به اندیشه ، فکر ، هنر و نیز مظاهر طبیعت زیبای ایران در مرتبه بعد برگزیده شود.
مظفری ادامه داد : با عنایت به اینکه شهرستان بهبهان دارای 1101 شهید والا مقام از جمله سرداران شهید شاخص ملی می باشد اولویت اول ما در این مرحله مزین نمودن خیابان ها ،  معابر و اماکن عمومی بنام این شهیدان می باشد.
فرماندار شهرستان بهبهان گفت : جامعه ما مدیون جانفشانی های شهدا و جانبازان و ایثارگران است و نباید به این ارزش ها پشت کرد باید همواره در جامعه روح ایثار و شهادت زنده نگه داشته شود و اقتدار ایران اسلامی ما مدیون این عزیزان است.
وی همچنین افزود : بر اساس ماده 20 ضوابط و معیارهای نامگذاری ، تغییر نام معابری که دارای مصوبه شورای اسلامی شهر است مجاز نمی باشد. و ظلمی است در حق آن کسی که قرار است نامش را جایگزین نام قبلی کنیم چرا که مردم از نام قبل برای معرفی ان مکان استفاده می کنند.




ارسال نظرات
پر بیننده ها