خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت:اعتقاد داریم که هر پایگاه بسیج ما باید یک گروه جهادی برای محل و محدوده استحفاظی خودش باشد، و تنها صرف فصل تابستان نباشد، و در طول سال پایگاه‌های بسیج در محدوده خود خدمت‌رسانی کنند که امروز جهادگران بسیجی، ادامه‌ دهندگان راه شهدا هستند.
کد خبر: ۸۸۸۳۴۴۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد، سرهنگ مهدی ساعی در مراسم بدرقه و اعزام گروه‌های جهادی که عصر امروز در گلزار شهدای نجف‌آباد برگزار شد، گفت: از جمله برنامه‌های بسیج، محرومیت‌زدایی و اعزام گروه‌های جهادی حوزه‌های مقاومت به مناطق محروم است.

وی اعزام این گروه را سومین اعزام در طی روزهای گذشته بیان کرد و افزود: بسیج سازندگی نجف‌آباد دارای 16 گروه جهادی است که به صورت قرارگاهی اداره می‌شود؛ به این صورت که بعد از شناسایی مناطق محروم و دور افتاده که از تمام امکانات بی‌بهره هستند، به صورت متمرکز گروه‌های جهادی به آن منطقه اعزام و پروژه‌های وسیع عمرانی را انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد درباره فعالیت سال گذشته گروه‌های جهادی بیان داشت: در سال گذشته در راستای این طرح یک باب حسینیه، مسجد امام حسین، و خانه عالم و سرویس‌های بهداشتی در قسمت پشت کوه دوم از مناطق محروم شهرستان فریدون‌شهر با حضور مسؤولان شهرستان فریدون‌شهر به بهره‌برداری رسید.

وی اهم فعالیت‌های گروه‌های جهادی را اینطور خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره در کنار فعالیت‌های عمرانی از جمله ساخت حسینیه، مسجد، نمازخانه از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم است.

ساعی درباره اهمیت بسیج در بدنه نظام تصریح کرد: اصل همه جانبه بودن بسیج یعنی حضور در تمام صحنه‌های انقلاب، زمانی در کنار امام در سرنگونی رژیم شاهنشاهی، دوران دفاع مقدس که حضور بسیجیان باعث تغییر جنگ به نفع ایران شد، حضور بسیج در تمام ادوار در کنار دولت‌ها در طرح‌های مختلف، مصداق احساس مسؤولیتی است که شهدا در دوران دفاع مقدس کردند و امروز این احساس وظیفه به عهده بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد در ادامه گفت: اعتقاد داریم که هر پایگاه بسیج ما باید یک گروه جهادی برای محل و محدوده استحفاظی خودش باشد، و تنها صرف فصل تابستان نباشد، و در طول سال پایگاه‌های بسیج در محدوده خود خدمت‌رسانی کنند که امروز جهادگران بسیجی، ادامه‌ دهندگان راه شهدا هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها