خبرهای داغ:
شهردار تبریز گفت: اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها، ۲۱ و ۲۲ تیرماه، به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۶۴۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: برگزاری مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌ها، از رویدادهای  ارزشمند سال‌های اخیر بوده که فرصت هم‌افزایی و اشتراک تجربه‌ها و راهکارهای اجرایی را برای تصمیم‌‌سازان و مدیران شهرهای کشور فراهم آورده‌است.

وی اضافه کرد: با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی فعالیت شورای چهارم، آخرین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها در این دوره، چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ تیرماه) به میزبانی شورای اسلامی و شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره‌ به اینکه معضلات مهم شهرهای کشور، عمدتاً دارای ریشه‌های مشترک هستند، گفت: راهکارهای معضلات کشور در بخش‌های مختلف محیط‌زیست، آسیب‌های اجتماعی، هویت شهری و مباحث فرهنگی و تاریخی، یکسان بوده و از طریق ارائه تجربه‌ها و الگوهای موفق، قابل‌تحقق است.

نجفی با اشاره به این‌که اجلاس مشورتی، فرصت مغتنم برای تبیین گردشگری تبریز در سطح ملی خواهد بود، گفت: نقش ملی تبریز ۲۰۱۸ و همراه‌ساختن اعضا برای نقش‌آفرینی در این رویداد مهم، از بخش‌های محوری مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها خواهد بود.

شهردار تبریز، ارائه تجربیات تبریز در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از دیگر بخش‌های مرتبط با مدیریت شهری تبریز در اجلاس خواند.

ارسال نظرات