خبرهای داغ:
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز خبر داد؛
مدیرکل اداره روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از آغاز انتشار نسخه انگلیسی هفته نامه تبریز در آستانه رویداد پایتختی تبریز برای گردشگری جهان اسلام در سال 2018میلادی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۴۶۴۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میراعتماد عمادی با اشاره به این نسخه انگلیسی هفته نامه تبریز در مکان های گردشگری و حتی سفارتخانه ها به صورت ویژه توزیع خواهد شد، افزود: با توجه به فصل گردشگری تبریز و از سویی  احساس نیاز گردشگران انگلیسی زبان که به تبریز و ایران می آیند جهت آگاهی از جاذبه های توریستی تبریز و رویدادهای مرتبط با این کلانشهر، شهرداری تبریز تصمیم به انتشار نسخه لاتین نشریه داخلی شهرداری تبریز گرفته است.
وی،افزود: معرفی جاذبه های تاریخی، طبیعی، اجتماعی و فرهنگی تبریز رویکرد اصلی نشریه است و در کنار آن اتفاقات مهمی که مرتبط با مردم شهر روی می دهد نیز در این نشریه منعکس خواهد شد.

عمادی با ابراز امیدواری نسبت به انتشار نسخه های فرانسوی، عربی و ترکی استانبولی این ویژه نامه افزود: ارتقای جایگاه رسانه های تبریز متناسب با شان تاریخی و پیشینه فرهنگی این شهر به حتم خواهد توانست در ارتقای ارائه خدمات به گردشگران خارجی تبریز مفید فایده باشد. 
ارسال نظرات