مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه سیب و سوران گفت:150 دانش آموز سیب و سورانی در قالب اردوی جهادی 10 روزه در طرح هجرت 3 مشارکت می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۴۶۷۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

 جواد جهاندیده مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه سیب و سوران در گفت و گو با خبرگزاری بسیجی از استان سیستان و بلوچستاناظهار داشت: 150 دانش آموز سیب و سورانی در قالب اردوی جهادی 10 روزه در طرح هجرت 3 مشارکت می کنند و 6 مدرسه این شهرستان را بازسازی و زیباسازی خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی یکی از ماموریت ‌های بسیج سازندگی ناحیه سیب و سوران، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه سیب و سوران افزود: طرح هجرت 3 یکی از طرح های بزرگ اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان است که زمینه ی حضور و مشارکت قشر جوان درعرصه های سازندگی را با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و تمرین کارگروهی و بالا بردن احساس مسئولیت پذیری درآنان در مناطق محروم فراهم می کند.

جهاندیده خاطر نشان کرد: این دانش آموزان درعرصه مرمت، زیباسازی، دیوارنویسی وتعمیر میز ونیمکت در۶ مدرسه براساس نیاز مدارس فعالیت می کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دراجرای این طرح معاونت بسیج سازندگی شهرستان، اداره آموزش وپرورش وسازمان نوسازی مدارس مشارکت دارند، گفت: درپایان این طرح هدیه ای به رسم یاد بود به دانش اموزان شرکت کننده، از طرف مجری طرح حوزه بسیج دانش اموزی اهدا می شود.

 

ارسال نظرات