خبرهای داغ:
نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تجمع «مدافعان حریم خانواده» کلان شهر تبریز حجاب را حق الله خواند و گفت: حرمت زن اختصاص به زن و همسر و ... ندارد بلکه حق الله بوده و قرآن اجازه نمی‌دهد زن بی حجاب باشد.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۹۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به سوره نور در خصوص اهمیت حجاب بانوان، افزود: خداوند در سوره نور حرمت و شخصیت زن را با حجاب مطرح کرده و با آن مقام وی را والا خوانده است.

وی با اشاره به اقدامات نظام در خصوص حجاب پس از پیروزی بیان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر این روند به علت ضعف در تبیین درست فرهنگ اسلام که عفاف و حجاب نیز جزو آن است شاهد کمرنگ شدن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه با تساهل که غرب ایجاد کرده بدحجابی گسترش یافته است، تصریح کرد: دستگاه‌ها آن گونه که باید نتوانستند در فرهنگ‌سازی کار کنند و متاسفانه هجمه دشمنان با حجم گسترده علیه فرهنگ تاثیرات خود را گذاشته است.

 

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: امروزه مدگرایی برای نفوذ به فرهنگ اصیل اسلامی است که باید طبق تاکید رهبر فرزانه انقلاب برنامه ای مدون برای مقابله با آن داشته باشیم.

امام جمعه تبریز گفت: بانوان ما همچنان که در همه عرصه ها به تاسی از آموزه‌های دینی وظایف خود را انجام دادند در این امر هم جدیت نشان دهند تا بتوانیم باتوطئه دشمنان مقابله کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها