فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت:باید اقدامات لازم به گونه ایی انجام شود تا برداشت اصلی و استفاده معنوی از مناطق عملیاتی برده شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۲۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ، در دوره یک روزه توانمند سازی مدیران کاروانهای راهیان نور گفت:در ابتدای آغاز اردوهای راهیان نور بهترین کار برای اینکه افرادی که جبهه و جنگ را ندیده بودند این بود که با حضور در مناطق جنگی ، آن مناطق بوده را دیده و این کار توسط سپاه صورت گرفت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه راهیان نور باید به سمت کیفی سازی حرکت کند اذعان داشت:باید اقدامات لازم به گونه ایی انجام شود تا برداشت اصلی و استفاده معنوی از مناطق عملیاتی برده شود و هرچقدر برداشت افراد از اصل کار بیشتر باشد اهمیت این عمل بیشتر مشخص می شود.

 

ترابی در پایان افزود:مناطق عملیاتی دفاع مقدس یک گنج است و نه یک جنگ، و باید مردم مناطق جنگی را بخشی از وجود خودشان بدانند و با حضور در این مناطق نهایت استفاده را از این فضای معنوی ببرند.

 

لازم به ذکر این برنامه یک روزه توسط سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) جهت توانمند سازی هر چه بیشتر مدیران کاروانهای راهیان نور برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات