مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان :
مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت : شجره طیبه صالحین، به معنای اخص، در صدد راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی در مسجد، با هدف ایجاد یا تغییر رفتاردر مخاطبان، مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) می‌باشد،
کد خبر: ۸۸۸۷۵۹۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام مصطفی مهدوی در همایش فرماندهان حوزها و مدیران و دستندکاران بسیج دانش آموزی که در مرکز تربیت معلم خرم آباد برگزار شد اظهارداشت : قشر دانش آموزی مهم ترین قشر در جامعه است و کار در این حوزه جایگاه رقیعی دارد لذا کار،هدف ومسیر شما بسیار مهم است چرا که با قشر کودک و نوجوان در ارتباط هستید.

وی افزود : تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج) ، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیزجریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی، دینی است.

وی تصریح کرد: شجره طیبه صالحین، به معنای اخص، در صدد راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی در مسجد، با هدف ایجاد یا تغییر رفتاردر مخاطبان، مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) می‌باشد، اما صالحین به معنای عام، به فعال سازی، رونق و احیای مساجد شیعه در آخر الزمان می‌اندیشد.

حجت الاسلام مهدوی گفت : بسیج دانش آموزی قاعده هرم ارتش بیست میلیونی و دارای قانون مصوب و سازمان تعریف شده است که كلیه برنامه ها و مراحل جذب، آموزش و سازماندهی اعضا، متناسب با سطح تحصیلی و خصوصیات روحی، سنی، جسمی و علاقمندی دانش آموزان ارائه و به اجرا در می آید.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج دانش آموزی با تنوع و انعطاف پذیری لازم به منظور ایجاد روحیه ایثار و فداكاری، مشاركت و مسئوولیت پذیری، خلاقیت و نو آوری تعاون و همكاری در دانش آموزان فعالیت دارد.

انتهای خبر/Z

ارسال نظرات